niedziela, lutego 05, 2023

Nie narzekajcie tyle.

Hejka Czytelnicy :) Powiem Wam, że jestem zmęczona. W piątek zaczęłam a w sobotę skończyłam pisać post, w nocy :) Taki mam zapał, tak chętnie piszę. :) Ale chyba będę chora, bo mnie bolą dłonie. Ja ćwiczę dłonie. Mogą być to zakwasy. Ale nie sądzę... 

Wiecie co? W tym roku będzie 11 lat, jak nie chodzę. Od kiedy w Bydgoszczy mnie wybudzili, ze śpiączki. Wprowadzili mnie w śpiączkę, po sepsie. Mamy, zapytam. Żeby się upewnić. Mama, powiedziała, że mnie wprowadzili w śpiączkę. Ale po operacji. Po sepsie, sama zapadłam w śpiączkę. Ale jakoś po miesiącu, zaczęłam się wybudzać. No i pojechałyśmy do Bydgoszczy. Żebym się całkiem u nich wybudziła... I później zaczął się koszmar. Rehabilitacja po sepsie... Ale o tym innym razem.

Moje największe marzenie, to nie chodzenie. Już nie, niestety... Gdzieś w głowie siedzi, ta nadzieja. 

Teraz moim marzeniem jest, mieć zjazd dla niepełnosprawnych. Zbieramy pieniądze, z Rodziną. Mama i Brat, latają po tych urzędach itp... Trochę jest załatwiania. Mam nadzieję, że się uda. :) 

Bardzo chcę być szczęśliwa. Bo siedzenie w domu, to nie jest szczęście. Niektórzy mi "zazdroszczą siedzenia w domu." Siedzenia w domu? Zazdrościcie? Albo, że śpię do 12. Bo ja wstaję o 8:24. Jem śniadanie i później ćwiczę.

 A ja Wam zazdroszczę, że pracujecie. Jesteście samodzielni. Wiem, że Polacy, harują za gówno... Czasu nie macie, dla Rodzin... Ja to wiem. Ale pisać do osoby, siedzącej w domu."Zazdroszczę Ci", nie uważacie, że to słabe? "Bo Ty nie wiesz, co to znaczy". Skąd mam wiedzieć? No kuźwa skąd? Nie na własne życzenie, jeżdżę na wózku. Tylko tych leniwych pielęgniarek! Miałam tyle pasji. Super pływałam. Chyba byłam w pierwszej 5 najlepszych pływaków. W podstawówce. Mam słabą pamięć, ale to pamiętam. Piszę to do chodzących. Niby jesteście dorośli. Ale jak dzieci. Bo się nie chce pracować... To idźcie na rentę. Nikt nie broni, zrobić z siebie osobę, która nie może pracować... Zobaczycie jak to jest... Co to znaczy, mieć depresję... Sama się nie pchałam. Chciałabym pracować w zawodzie, w którym jestem dobra.

Więcej myślenia życzę.  


Pozdrawiam Was.

Życzę miłego dnia.

Aleksandra Sarol.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...