środa, maja 29, 2024

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z nogami na ścianie. Chorowałam w tamtym tygodniu i nie ćwiczyłam. 

Mam ustawiony na telefonie kalendarzyk przypominający o dniach kobiecych. W tamtą niedzielę myślałam czy ćwiczyć...bo kalendarzyk pokazywał, że w poniedziałek mam mieć te dni. Ale wiem, że różnie bywa z tym kalendarzykiem. 

I myślę, że poćwicze, bo to bez sensu nie ćwiczyć. Ćwiczę na spaniu ze złożoną kołdrą, która mi hamuje stopy jak ćwiczę. W ogóle robię to samo co na ścianie. Tak wyćwiczyłam nogi, że bolą mnie tak jakbym ćwiczyła na ścianie. Po dniach kobiecych wracam na ścianę! 🙂


Dobrze wiecie, że chorowałam na uszy. Dostałam krople do uszu i nosa ze sterydami. Te krople do uszu pomagały na uszy iii na głowę. Bóle głowy znikły jak były krople. Skończyły się to i głowa bolała. Mówię sobie ooo nieee znowu ból głowy... No dobra dzwonię do Pani doktor. Zarejestrowałam się i dzwoni do Mamy, a Mama była na zakupach.. Mama wszystko powiedziała co mi jest i dostałam krople do uszu, które pomagają na głowę. 😂


Dobrze, że do Mamy zadzwoniła. Mnie pielęgniarka nie rozumiała. To zawołała drugą pielęgniarkę ta Pani od razu mnie zrozumiała. Po tych rozmowach tak się zdenerwowałam, że klatka piersiowa mnie zaczęłam boleć... 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...