sobota, października 21, 2023

Spóźniony prezent na urodziny ❤️

 Hejka Czytelnicy. Chcę Wam pokazać jaki zrobiłam prezent mojemu Bratu 9 lat temu. Najpierw wyjaśnię jak to było.

9 lat temu jeździłam na rehabilitację do Ameryki. Tak się zaprzyjaźniłyśmy z Rehabilitantami... Mama i ja traktowałyśmy Rehabilitantów jak Rodzinę. 

Poznałam tam młodego Rehabilitanta, który miał samochód... Mustanga 1966. Jak się dowiedziałam to przyszedł mi pomysł. 

Paweł i Nina przyjeżdżali do Nas co niedzielę. Więc myślę... Paweł miał urodziny, marzy o zobaczeniu takiego samochodu. Dogadałam się z Rehabilitantem...

Jak będą w Ameryce daj mi znać. Przyjechali Paweł, Nina i Martyna. Wzięłam Pawła, Ninę i Martynę na spacer. Dałam Mu znać. Pamiętam jak Paweł mnie prowadził i nadjeżdża Mustang! Paweł nie mógł uwierzyć! Zaczął ze mną biec do samochodu. A ja krzyczę Wszystkiego Dobrego mój prezent! 

Pogadali, pogadali... Rehabilitant zrobił coś wyjątkowego! "Jedziemy"! 

Myślałam, że Paweł wybuchnie! Ja nie chciałam jechać, ale musiałam. 😛😛

Rehabilitant jedzie aż tu nagle się zatrzymuje i mówi "wsiadaj". 

Ooo kurde! Ta radość nie do opisania!  Sama byłam zdziwiona. 

Warto było zrobić taki prezent! 🙂

Paweł był taki szczęśliwy pierwszy raz widziałam Brata w takim stanie! 😃🫶❤️



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.
Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...