niedziela, października 22, 2023

Okularnice 😁❤️

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj niedziela, a ja z Mamą jak zwykle w świetnym humorze. 😁❤️ 

Siedzę sobie i myślę... Może zrobię zdjęcie z  Mamą. Ale wiem, że Mama nie lubi robić selfiaków. I co tu robić? Hmm... Zaryzykowałam! Mama popraw włosy i robimy zdjęcie. 😛 Uff... Zgodziła się! 😁 

Dwie wariatki u Nas w mieszkaniu cały czas jest śmiech! 😀❤️ 



Mama i ja mamy takie same charaktery dogadujemy się idealnie! 😁❤️

Mama musi nosić okulary do oglądania telewizji. Bo inaczej mruży oczy. I ja to zauważyłam wczoraj wieczorem. Mówię do Mamy idź po okulary.

A czemu?

Mrużysz oczy.

Nie chcę, daj spokój.

Myślę sobie yhmm taka jesteś! Załatwię Cię!

Mama poszła do łazienki i wychodzi... Ja mówię stój, gdzie masz prawą rękę? Mama pokazuje. Ja mówię idź na chwilę do pokoju i od razu weź okulary! Od wczoraj nosi okulary do oglądania telewizji! 😁

Mama? Lepiej się ogląda?

Dużo lepiej! 

Nie ma za co. 😘

Dziękuję, że mi przypomniałaś.

Ja taka dumna byłam aż głowa mało mi nie odpadła tak wysoko podniosłam. 😛😛❤️ 

Taka dumna byłam! 😁😂



KOCHAM MOJĄ MAMĘ KAŻDEMU ŻYCZĘ TAKIEJ MAMY! ❤️


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...