sobota, marca 11, 2023

Kuba 馃檪

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj by艂 u mnie Kuzyn. On, mnie zna, ale ja nie pami臋tam Kuzyna. Wielki Ch艂op, 艣mieszny. Ale p艂aczek. Ja opowiadam, o sepsie. A Kuzyn, prawie p艂aka艂. Ale tak si臋, na艣mia艂am. Kuzyn, m贸wi co艣 o swoim Tacie. 呕e chodzi lekko ubrany. I t艂umaczy. A ja, od razu, 偶e moja Mama, to samo. Siedli艣my na swoich Rodzic贸w. Kuzyn, m贸wi to jednak rodze艅stwo. 

Wujek, do Kuby, m贸wi,

Dla Ciebie, odwo艂a艂a randk臋!

Haha, no tak. 

Bo si臋, um贸wi艂am z Damianem. Ale nic straconego, dzisiaj, si臋 widz臋, z Damianem 馃檪.


Nagle Kuba, do mnie.

Chcesz i艣膰 na dw贸r?

Ja takie ga艂y wywali艂am 馃槷. I pytam,

Naprawd臋?

No tak! 

Wzi膮艂 mnie na r臋ce, zni贸s艂 po schodach. I posadzi艂 na w贸zek. Wyszli艣my, robimy drugie k贸艂ko, wok贸艂 mojej dzielnicy. A偶 tu nagle pytanie. 

Wypijemy piwo?

No dobra 馃槂 Tylko ja chc臋 smakowe. Kupi艂 mi redd's. 

Wr贸cili艣my do domu, piwo wypili艣my. I zdj臋cia 馃槂! 

Nie powiem, p贸藕niej si臋, troch臋 buja艂am 馃槀. 


           Ja i Kuba 馃檪


Kuba, na co dzie艅 mieszka w Szkocji.


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.

Dobrze dobrane leki 馃憤馃槂

 Cze艣膰 Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja si臋 ju偶 obudzi艂am po 膰wiczeniach. Dzisiaj co艣 mi si臋 pomiesza艂y 膰wiczenia. Na razie nie 膰wicz臋 z no...