środa, marca 01, 2023

Mama, mnie nie poznała 😂

 Hejka Czytelnicy. Ostatnio na Facebooku, wyskoczyło mi wspomnienie. Zdjęcie na wózku, robione w dzień, Brata ślubu. Słuchajcie tego. 

Mama, pyta, a kto to jest?

Mama, nie poznajesz?

Nie.

To ja :P

To Ty?

No ja. Będę bogata, hahaha :D!

Bez okularów była, hahaha :P. To usprawiedliwiona jest. 

Tak się uśmiałam :D! 


A ja taka, odpicowana. Inaczej wyglądałam. Tak super! Po sukienki i buty pojechałyśmy z Mamą, do Gdańska ;). 

Pawła i Martyny, ślub, pozwolił mi być pierwszy raz PIĘKNĄ. Tak się czułam :D. Zrobione rzęsy, paznokcie i włosy. Rzęs i paznokci, już nie robię. Często robiłam rzęsy, parę lat temu. Kiedy mi wypadły, to nie miałam swoich rzęs. To wolę nie robić. 

Wolę być naturalna, przynajmniej jedyna taka :D. Teraz każda kobieta, ma zrobione piersi, usta.... Te usta, jak u mojego glonojada, hahaha :D 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.






2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...