czwartek, marca 02, 2023

Całkiem inaczej żyję :)

 Hejka Czytelnicy. Chciałabym Wam,  coś powiedzieć. Odkąd mam bloga, ludzie zaczęli mnie zauważać. Nie wiem, dlaczego tak mi się wydaje. Może przez komentarze, na Facebooku? A może przez podgląd. Który mi pokazuje, jaki kraj mnie odwiedził? I ile razy... Pokażę Wam ;). 

                           Od początku, założenia bloga. DZIĘKUJĘ BARDZO!!!



Ja nie mam problemu, pisać o sobie. Czego mam się wstydzić? Że mnie zarazili sepsą? Że zachowywałam się jak dziecko? Ej, a może, że kuźwa nosiłam pampersy? Ooo kurde, dajcie spokój ;). Mnie, to po latach śmieszy ^,^. Przynajmniej mam, co wspominać :). Był koszmar, były łzy. Moje i Rodziny. Ale jedno jest ważne, dałam radę. Nie połamała mnie, nawet sepsa. Dawali mi, "5 minut życia". No i tak, jakoś po latach wyszło. Dzielę się tym. Ale z uśmiechem, na twarzy :).  

Kiedyś się wstydziłam, ale dzisiaj nie :). Bo już wyglądam normalnie :). 

Chociaż prawe oko, trochę ucieka. Ale ciężko zauważyć. Dzisiaj oglądałam zdjęcia, z Bydgoszczy, po sepsie. Tam dopiero oko ucieka. Twarz, dzika... Kiedyś pokażę, zbieram się. Ale nie umiem, opisać tego, bez łez... 

Próbowałam, ale się nie udało.  



Pozdrawiam Was Kochani.

Uśmiechnięta Aleksandra Sarol :). 

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...