piątek, marca 03, 2023

Inaczej wyglądałam :)

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj inaczej wyglądałam :). Wymalowałam się, zrobiłam fryzurę. Umówiłam się, z Kolegą. Nigdy się nie maluję. Bo po co?  Wstaję o 12. Nie warto ;). Ale mówię sobie, umaluje się. Zobaczę, czy nie zapomniałam. Jednak nie, wyszło mi :). Podoba mi się, hihi :P

Nie mogę się, nacieszyć, jak schudłam :D. Ciężka praca i są efekty. Pokazywałam Wam ;). Jak chcecie sobie przypomnieć, znajdziecie w poście, "Trochę o mnie".




Lubię kreski, jak wiecie, ręce mi się trzęsą. Czasami włożę spilarę, do oka. Albo pomaluję, powiekę.

A kreski zakryją, wszystko :D. 

Nie robiłam kresek, na rehabilitacji. I tak zostawiałam, odcisk twarzy. Na materacu. Ale trzeba było się pomalować. Żeby jakoś wyglądać. Wiecie, ile tam było ciasteczek, hihi :P. Właśnie na rehabilitacji, poznałam mojego drugiego faceta ;). Teraz jesteśmy przyjaciółmi. Borys, jest raperem. Souler, polecam ;). Dzięki Borysowi, trochę polubiłam rap. Prosto w oczy mi rapował. Nawet na koncercie, w ośrodku rehabilitacyjnym. Zarapował dla mnie, dedykację dostałam :D.


Pozdrawiam Was Kochani.

Życzę Wszystkim Czytelnikom, Dobrego Dnia ;). 

Aleksandra Sarol.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...