sobota, marca 04, 2023

Dostałam kwiatka 😉

 Hej Czytelnicy. Był u mnie Kolega. To wiecie. Pierwszy raz dostałam kwiatka od nieznajomego. I Raffaello dostałam :). Kolega zachował się jak prawdziwy facet. Poczułam się naprawdę wyjątkowo :).

To naprawdę było miłe. Dawali mi prezenty. Ale to było, całkiem inne po prostu wyjątkowe :). 

A ja lubię róże :). Ta jest piękna!! :) 



Wiem jaka jestem. Pisałam kiedyś, że wózek inwalidzki... Wszystko zmienia. Dlatego nie wyobrażam sobie, Bóg wie czego :).

Słuchajcie tego kurde, haha. Mówię chyba po chińsku. Ale o tym, kiedy indziej. Gdybym się rozpędziła, to wszystko bym napisała... Zaczęłam temat, żebym nie zapomniała.

Czy chciałabym napisać książkę?

Żeby napisać książkę to trzeba umieć. Ja mam krótką pamięć. Jednego dnia pamiętam, a drugiego nie. Już mi to nie przeszkadza. Mam wymówkę "zapomniałam". Pisałam Wam, o szkołach. Zaraz zobaczę, który to post "Zapominalska". Uff, dobrze, że tytuły postów są. Za cholerę bym nie znalazła. 


Ale tak bym chciała napisać książkę. Wtedy to pojawiliby się znajomi 😂😂😂.


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

I jak zawsze, 

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...