niedziela, marca 05, 2023

Gdzie jest Mercedes?

 Hej Kochani. Chcę opowiedzieć historię, jak Paweł, mnie nabrał. Parę lat temu, mieszkałam w wieżowcu. Chyba wspominałam? Ale nieważne...

Paweł, po mnie przyjechał. I idzie ze mną, do samochodu. Ja na wózku, już jeździłam. 

Ogólnie ma, Mercedesa. Ja nie wiedziałam, że kupili Toyotę. Dla swojej Żony, Martyny. No i mówi, do mnie. 

Ku.wa, Ola! Zajeb.li, mi Mercedesa!! 

Ja się tak zdenerwowałam! Jak to? Ku.wa, no nie ma! Prawie płakałam 😂.

Macham głową, w prawo i lewo.

I chyba zauważył, że ja prawie płaczę 😂.

Ola, żartowałem. Kupiliśmy inny, Toyotę. 

Ale dostał zje.y 😂

Domyślacie się, co ja mówiłam 😂😂.

Paweł, jest starszy ode mnie, o 9 lat. Ale ja mam charakter 😂!! Nawrzeszczałam, na niego. Jak na rówieśnika 😂😂. 

Toyota, jest taka trochę mała. Ale mnie i wózek, zmieściła. Mercedesem, to jak Panowie jedziemy 😃. 

Najbardziej lubię, z Bratem jeździć. Jadę, z Pawłem, to zawsze, jest wesoło. Z Pawłem, mogę jechać, na koniec świata. 

Przed wypadkiem mówił, że mnie nauczy jeździć samochodem. Ale, ja teraz widzę podwójne. To wyobraźcie sobie mnie, za kierownicą, hahaha 😂. Dajcie spokój, po to mam Brata ❤️. Wozi mnie, jak trzeba 😃❤️!!


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...