poniedziałek, marca 06, 2023

Musztarda czy majonez?

 Hejka Czytelnicy. Moja Mama, wychodzi z pieskiem koło 13. I od razu z Reksiem zachodzi do sklepu. Kiedy wraca, zawsze jemy, jedną kanapkę. Ostatnio Mama kupiła musztardę. Więc  dostałam kanapkę z tą musztardą :). 

Jakaś inna taka majozenowa. 

Mama na to, jak musztarda, z majonezem?

No taka majozenowa, pyszna 😃

Mama na to, Ty to masz pomysły.

Hahaha 😂

Więc spróbujcie. Pokażę Wam, która to 😃.  Proszę mi napisać, jak myślicie 😃. Smacznego! 😉



PS. Tyle się dzieje w moim życiu. Że piszę teraźniejsze sytuację. 

Później wchodzę w post i zmieniam wyraz. Z dzisiaj na ostatnio :).


Pozdrawiam Was Kochani. 

Majozenowa, Aleksandra Sarol 😉.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...