czwartek, kwietnia 06, 2023

Patrycja 😘

Cześć Kochani. W poniedziałek była moja Koleżanka. W dzieciństwie się przyjaźniłśmy. Myślałam, że to Koleżanka, ale się pomyliłam! To Przyjaciółka! Od razu poczułam, że mi Patrycji brakowało w życiu! 🙂

Przed spotkaniem dużo pisałyśmy. Nie mogłyśmy skończyć pisać. No i się spotkałyśmy. Myślałam, że nie będziemy miały o czym rozmawiać. Tak się rozgadałyśmy, że zrobiło się ciemno. Patrycja mieszka w tym samym bloku co ja. 🙂 Prawie 3 godziny gadałyśmy. 😛 Dla mnie to normalka, bo na 3 godziny przychodzili Koledzy.

W ogóle Patrycja tak dorosła. Chudziutka, ładna Kobieta. 



Tak bardzo bolała mnie głowa... Nie chciałam Patrycji mówić. Żeby nie pomyślała, że nie podoba mi się... Kurde i oczy zaczęły mnie boleć. Aż mi łzawiły. Odwracałam głowę, żeby zamknąć oczy. 


Ale teraz noszę okulary i jest w porządku. 🙂

Jak się spotkamy to będziemy dwie okularnice. 😘❤️



Za to po spotkaniu dostało mi się. 😂 Reksio! 😛 Zaczął na mnie szczekać iii... 😂😂😂😂



I dobrze, że to piżama. 😂 Ze śmiechu nie mogłam zrobić zdjęcia. 😛 Chwilę pogryzł piżamę i puścił. Gapił mi się prosto w oczy. Ja Reksia po nosku całuję, a ten na mnie dmucha. No bo jak mogłam się spotkać z Patrycją? 😂😂

Mój Zazdrośnik. 😛❤️

Kochany Reksio ❤️❤️

       

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...