środa, kwietnia 05, 2023

Znowu jednooka 🙂

 Hejka Czytelnicy. Jest wtorek godzina 0:23. Jakiś czas temu Paweł mnie zapytał, czemu Ty nie nosisz okularów? Nie pamiętam co odpowiedziałam.

Od jakiegoś czasu bardzo mnie bolała głowa. Po prawej stronie. A prawe oko mam chore. Do ucha ból sięgał. Od 2 dni kręciło mi się w głowie... Słabo się czułam... Oczywiście nikomu o tym nie powiedziałam. Jak zawsze żartowałam, śmiałam się.

Mama zauważyła, że jestem smutna. I mnie w nocy zapytała. Ola! Wszystko w porządku? O co chodzi, czemu taka smutna jesteś? 

Ja na to, głosem płaczącym...

Nie mogę wytrzymać tak bardzo głowa mnie boli... 😥😥😥😥 

Mama się zerwała i przyszła do mnie. Nagle sobie przypomniałam o okularach.

Mama mi podała okulary. I od razu się uśmiechnęłam. 🙂

 

Ja się nie wstydzę tych okularów. 

Sam Paweł mi pomógł wybrać. 😃


Badanie oka było długie. Prawe oko się zmęczyło i zaczęło mi latać. Nie umiałam powiedzieć czy jest po prawej stronie. Czy po lewej czy na środku. Nie mogłam oka ustawić. Lekarz podjął decyzję, że lepiej je zamrozić. 

Ja myślę, jak kurde zamrozić? Chcą mi operować? 

Ale tylko szkiełko mi wsadził. Kiedy mam okulary to nie widzę na prawe oko. A w lewym jest szkiełko 0. Lewe oko jest zdrowe. 🙂


Mam nadzieję, że pomogą. 🙂


Kochani! Trzymajcie kciuki. 🙂



            PRZYPOMINAJKA! 👇😂😂

        Zrób zdjęcie w okularach.

    Zdjęcie robiłam we wtorek rano. 





Jejuuu, jak ja schudłam. 😮

Dopiero teraz zauważyłam. 😃😃

I po co mi trenerzy? 

Sama dałam radę! 

Ćwiczenia robię! Ale tylko te co wymyśliłam. 

Czasami zapomnę, żeby mieć ugięte kolana. Wtedy boli mnie kręgosłup...  Ale doszłam do celu! Chciałam trochę schudnąć, bo mi jest lżej. 


Byłam taki barelon. 😂😂😂😂 W żartach tak ktoś mnie nazwał. Ten ktoś się uśmiechnie, jak to przeczyta! 😉❤️


Ej, wiecie co? Mam takie rurki. 2 lata temu były troszkę ciasne. A teraz będą raczej dobre. 😃 Jak ubiorę to pokażę Wam. 😘

Nie chcę być umieśniona. Po prostu muszę być silna baba! Jak strzelę gonaga... 😂😂😂😂


MOJĄ MOTYWACJĄ JEST MAMA! ❤️


PS. Noszę już okulary, głowa i oczy nie bolą. 😃😃



Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...