czwartek, stycznia 25, 2024

TAK WŁAŚNIE SIĘ KOŃCZY!

Hejka Czytelnicy. Pokażę Wam zdjęcie, na którym jest moja Mama. Wyjaśnie o co chodzi z tym tytułem, ale najpierw zdjęcie. 


 TAK WŁAŚNIE SIĘ KOŃCZY...



Zawsze mówię "odpuść sobie ćwiczenia, jak nie masz siły." 

Ale co ja wiem? Lepiej być mądrzejszym. Co to jest 10 lat na rehabilitacji i 10 lat rozmawiania z Rehabilitantami i szukania pomocy? Pytania co zrobić z bólem. 

Przecież ja nic nie wiem, bo mam słabą pamięć. 


GWARANTUJE WAM JAK COŚ BOLI, ŻE RYCZYSZ JAK GŁUPI TO NA 100% ZAPAMIĘTASZ! TAKICH CHWIL SIĘ NIE ZAPOMINA! MNIE DO KOŃCA ŻYCIA BĘDZIE TO SIĘ POKAZYWAŁO W GŁOWIE! 


Jak organizm jest zmęczony to pojawia się gorączka. Bóle mięśni, głowy i jesteś słaby.

☝️

MAMA I JA TAK MAMY.


Mama powiedziała, że miałam rację. Ja bym wolała nie mieć racji. Ale mam! Mama do poniedziałku odpoczywa ze mną. 

Wczoraj napisałam, że mam blokadę psychiczną. Ale myślę i mam nadzieję, że od poniedziałku zacznę ćwiczyć. 🙂


DLATEGO TAK WAS OSTRZEGAM PRZED ĆWICZENIAMI. MOŻNA ĆWICZYĆ, ALE DBAJCIE O SIEBIE! 

NIC NA SIŁĘ! 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...