poniedziałek, stycznia 29, 2024

Trzeba zacząć poniedziałek!🙂

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj mamy normalny dzień czyli poniedziałek. Ja już lepiej się czuję przeszła mi ta blokada psychiczna. 🙂 Już starczy i trzeba ćwiczyć. Myślę, że i tak bym ćwiczyła, bo półtora tygodnia nie ćwiczyłam. W tym czasie miałam dni kobiece. No i wyszło półtora tygodnia.


MOIM ZŁYM HUMOREM ZAJĘŁA SIĘ MAMA I REKSIO! ❤️❤️

DOBRZE ICH MIEĆ NA CO DZIEŃ! ❤️❤️ KOCHAM MOJĄ MAMĘ I MOJEGO REKSIA! ❤️❤️



Ostatnio pokazałam Wam wyczerpaną Mamę po ćwiczeniach. Dzisiaj jest wypoczęta i już może ćwiczyć. 

Wymieniłam Wam przykłady zmęczenia organizmu gorączka, ból głowy, mięśni i że jesteś słaby.

Założę się, że wiele Osób ma to samo. Ale lepiej ćwiczyć do ostatniego tchu. Zarówno Kobiety jak i Mężczyźni tak ćwiczą. Bo ja muszę lepiej wyglądać od Niego/Niej! 

A ZDROWIE pytam się, myślicie o ZDROWIU? 

Nie myślicie, bo co tam zdrowie... 

JAK SIĘ DOPROWADZICIE DO TAKIEGO STANU JAK MOJA MAMA. TO WTEDY ZOBACZYCIE CO TO ZNACZY. 

UWAŻAJCIE NA SIEBIE!!! 

O MAMĘ ZADBAM JUŻ WIĘCEJ NIE DOPROWADZI SIĘ DO TAKIEGO STANU!


P.S. Czyli znam się na ćwiczeniach! To ja przecież ustawiłam ćwiczenia Mamie. Ale nie pomyślałyśmy, że będą takie wyczerpujące. 

Muszę w siebie i swoje umiejętności bardziej uwierzyć. 🙂




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...