piątek, marca 10, 2023

Mama, mistrz!

 Hejka Czytelnicy. Jest godzina 0:34, piątek. Wspominałam, że moja Mama  zaczęła ćwiczyć. Dużo chodzi. Wyrobiła sobie mięśnie. Zaczęła ćwiczyć rok temu. Dla Zdrowia. Ja nie wiedziałam, na początku. Przyznała się! Kiedy kręgosłup bolał. I tylko Ola boli mnie lędźwiowy. Pogadałam troszkę. Ćwiczenia dałam, ćwiczy pod moim okiem 😉. Pewnego dnia siedzę i mówię daj telefon. Ustawiłam krokomierz. Przez cały dzień z ćwiczeniami. Taki jest wynik. 


BRAWO MAMA! JESTEM Z CIEBIE DUMNA! ❤️
KOCHAM CIĘ! ❤️


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...