poniedziałek, października 23, 2023

Początek tygodnia 🙂

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj miałam nie pisać. Bo mam inne plany. Ale do 12 jest jeszcze 32 minuty i tak leżę. Jestem bardzo zmęczona po ćwiczeniach. Dzisiaj bardzo mnie nogi bolą nie wspomnę o rękach. 

Postanowiłam napisać, bo dostałam wiadomość po 7 rano. "Miłego dzionka, jakiś post będzie dziś .😊" Nie mogę zostawić wiadomości jakby nie była ważna. Przemek lubi mojego bloga i chce żebym pisała. 🙂 


W poście "Pizza i ćwiczenia", napisałam, że pracuje nad nowym postem. Że dużo roboty jest. W weekend nie chciało mi się robić. To dzisiaj wezmę laptopa i zacznę robić. 

Ułatwi to Wam korzystanie z bloga. 🙂


Życzę Wam Dobrego Tygodnia.

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...