piątek, października 20, 2023

Pizza i ćwiczenia 🙂

 Siemka Czytelnicy. Wczoraj miałam na obiad pyszną pizzę. 🙂 Mama kupiła w Aldiku i dodała sera. Bardzo dobra i tania po 8 cuś... Pyszności! 🤤😃


Chcę Wam znowu pokazać to samo zdjęcie nóg. Bo zapomniałam zrobić nowe zdjęcie. Przedwczoraj dodałam do relacji na Facebooku i napisałam ćwiczenia dają radę. Nie tłumacząc o co chodzi, bo nie lubię rozpisywać się na Facebooku. Po to mam bloga. 😉


To tłumaczę o co chodzi. Bo pierwszy raz tak wyraźnie czułam biodra. Nawet po ćwiczeniach jak się położyłam na bok to mnie bolały. Później cały dzień czułam! 😁😁

I myślę, o co chodzi? 🤔 Ale szybko sobie przypominam, że to po ćwiczeniach. 😁

No i oczywiście musiałam się pochwalić. 😃

DLA TAKICH CHWIL PRZYPOMINAM SOBIE DLACZEGO ĆWICZĘ! 😃


Ale wiecie co? Kurde bolek! Jak wyjeżdżałam na turnusy rehabilitacyjne to mnie bolał bardzo lewy nadgarstek. Lewy nadgarstek bolał, bo w dzieciństwie był złamany. No i ta łapa mi się trzęsie. 

Myślałam, że moje ćwiczenia nie obciążają tak bardzo rąk. Bo się tak nie wyginam jak na rehabilitacji. Nie robię pompek na kolanach i nie stoję na kolanach. Stanie na kolanach bardzo obciąża nadgarstki. No ja parę razy bym poleciałam na twarz gdyby nie mój Rehabilitant. I WŁAŚNIE DLATEGO ĆWICZYŁAM TYLKO Z FACETAMI! Ja wiem, że nie jestem lekka. Może nie jestem jakaś gruba, ale niepełnosprawna. Czyli cięższa! 

NAPRAWDĘ WARTO ZADBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO SWOJE I OSOBY, KTÓRA Z TOBĄ ĆWICZY. 

Mój lewy i prawy nadgarstek mnie boli. Czyli udało mi się zmęczyć ręce jak na rehabilitacji. 💪😁 


PAMIĘTAJCIE, ŻEBY NIE ROBIĆ NA SIŁĘ ĆWICZEŃ. LEPIEJ ZROBIĆ JEDNĄ SERIĘ PORZĄDNIE. NIŻ PARĘ CH.JOWO! 

ĆWICZENIA MAJĄ DAWAĆ RADOŚĆ!

Po tygodniu ćwiczeń po prostu nie mam siły. Nie miałam siły po ćwiczeniach nóg. Na zdjęciu miałam usiąść do ćwiczeń rąk. Zrobiłam sobie krótki przystanek. 😛😛

Ręce i nogi mnie bolą. 😃


Dzisiaj nie mam siły ćwiczyć.



PS. Pracuję nad postem od wczorajszego wieczora. Dużo roboty... Żałuję, że szybciej tego nie zrobiłam... Wszystko wytłumaczę o co chodzi jak będzie gotowy post. 🙂 Nie wiem kiedy, ale postaram się szybko zrobić. 🙂


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...