piątek, maja 24, 2024

NAJLEPSZE CZASY 🐸❤️

Cześć Czytelnicy. Jak wiecie ja w 2012 roku miałam wypadek samochodowy. Od tamtego czasu nie chodzę. 

Rok 2012 z jednej strony był dla mnie pechowy. Ale z drugiej strony nie. Był pechowy, bo moje życie zepsuło się. Koniec ze spotkaniami z ZAKŁANYMI PRZYJACIÓŁMI. Koniec ze sportem i pływaniem. ZAŁAMAŁAM SIĘ! 


Ale i nie był pechowy, bo byłam NAJSZCZĘŚLIWSZĄ 12-latką na świecie. Ja i mój Brat uwielbialiśmy jeździć ŻABKĄ. Wszędzie gdzie Paweł jeździł ja też. Jechał do swoich Znajomych to ja też. 😛 Kiedyś nie chciał mnie wziąć to się ponoć obraziłam i mnie wziął. 😁 Ja tego nie pamiętam, Mama mi mówiła. 

Na zdjęciu pokażę Wam Żabkę. 🐸❤️ To był Ford Probe. ❤️❤️




Wypadek zmienił moje życie, ale mnie dużo nauczył. 

1. Ludzie w jednej sekundzie potrafią się od Ciebie odwrócić.

2. Ludzie pomagają tylko na pokaz, ale nie wszyscy.

3. Ludzie się wstydzą niepełnosprawnych. Ja osobiście myślałam długie lata, że ja jestem gorsza. Dopóki nie poznałam MOJEGO PRZYJACIELA! Od kiedy Go znam nauczyłam się mieć wyje.ane! Haha, wiecie, że tak lepiej się żyje. 😉 

JAKAŚ CZĄSTKA MNIE JEST PEŁNA ŻALU. ALE MYŚLĘ, ŻE TO SIĘ ZMIENI JAK BĘDĘ CZĘŚCIEJ WYCHODZIŁA. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...