środa, maja 22, 2024

Diagnoza

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj była u mnie Pani doktor. Zbadała mnie zajrzała do uszu i nosa, a i gardła. Oczywiście zbadała klatkę piersiową i pytała o nogi czy nie mam spastyki?


Co to znaczy spastyka nóg?


Ściągnięte z internetu 👇


Spastyczność to nieprawidłowe, wzmożone napięcie mięśni, które zaobserwować można w postaci oporu pojawiającego się przy biernym rozciąganiu mięśni. Dochodzi do stopniowego nasilenia się oporu razem ze wzrostem tempa rozciągania przy zmianie kierunku ruchu lub po przekroczeniu stopnia rozciągnięcia mięśni.


Chyba to pytanie było ważne. Ja nie znam drugiej Osoby, która po sepsie jeździ na wózku. Bardzo możliwe, że takie Osoby są sparaliżowane. Tak jak ja byłam po wybudzeniu się po sepsie. Krótko nie czułam ciała. Ja nie wiem czy tak jest tylko głośno myślę.


Wracając do mojej chyba choroby. Dostałam krople do uszu i nosa. Te do nosa są ze sterydami. Nos mam suchy i te krople odetkają mi oddychanie.

 Nareszcie to powiedziałam, nie zapomniałam!

"Pani doktor, ja od wczesnego dzieciństwa mam problem z bólem głowy codziennie boli." Wydaje mi się, że jak powiedziałam o głowie to dlatego tak silne krople mi przepisała. I krople do uszu. 

Dlaczego tak myślę?

Bo po sepsie w Bydgoszczy wybudzili mnie ze śpiączki za pomocą sterydów.

Pewnie te sterydy są jakieś lecznicze.



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...