piątek, marca 24, 2023

Doceniajcie się!

 Hejka Czytelnicy. Czasami mam ochotę, napisać coś o swoich uczuciach. Ale moje uczucia i problemy zostawię dla siebie. Jestem z żelaza. 😛 Tak sobie mówię i to się sprawdza. 😉 Miejcie o sobie dobre zdanie. 😉 Pomagajcie, a może to i Wam kiedyś pomogą. Tylko nie wchodźcie nikomu za głęboko w dupę. Bo zaczną to wykorzystywać. I stracicie chęć pomagania. Ja parę razy się przejechałam, na pomaganiu. Ale wyciągnęłam wnioski. 

Mojego bloga czyta chyba cały Facebook. No i dużo ludzi ze świata. Bardzo mi miło. 🙂 

Jak zakładałam bloga to miałam nadzieję, że tak będzie. 🙂 

Dziękuję Wam Bardzo. 😘😘


Codziennie wołam Reksia do zdjęć. 

   MÓJ PRAWDZIWY PRZYJACIEL ❤️

               REKSIO ❤️


"Stój! Robimy zdjęcie". 😛❤️

Chyba ma już dość. 😂 ❤️

Czasami ucieka, no i wtedy dupa. 😛

Jestem zmuszona robić sobie selfiaki. 😛

JEDNAK TO PRAWDA, ŻE PIES TO NAJLEPSZY PRZYJACIEL CZŁOWIEKA! 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

I ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...