sobota, marca 25, 2023

KOCHANI JESTEŚCIE ❤️

 Hejka Czytelnicy. W piątek wystawiłam post "Doceniajcie się". I jakoś weszłam w statystykę i nacisnęłam teraz. Zobaczcie na to! 😀❤️



Dziękuję, że czytacie posty. 😘❤️


A tak zmiania tematu. W czwartek wieczorem zaczęłam się bawić z Reksiem. No i jestem podrapana. 😛 Ale to moja wina. 



Sprawdzałam Reksia czy pamięta, NIE DAJ SIĘ! Pisałam Wam, że Reksio był katowany. Teraz nie będzie! Bo się nie da! 

Że ja jestem podrapana to nic. Za parę dni nie będzie śladu. 😉 Reksio mi wylizał rękę, trochę gilgotało. Ale nie boli. 😉

Ma się bronić!! Reksio nie jest duży, ale walczy jak duży pies! I tak ma być! 



Mądry jest. Nie bierze od nikogo jedzenia. Woli się napić wody z kałuży. Zdziwiłam się, ale się cieszę.  

Pani w zoologicznym aż się zdziwiła. Że nie wziął smakołyka. 🙂 Mama i ja jesteśmy dumne! 🤗 Powtarzamy  Reksiowi, że nie wolno brać niczego od nieznajomych. 
I nie weźmie po prostu się wycofuje. Tak samo nie da się pogłaskać. Żeby nie ugryźć to się wycofuje i warczy.

PS. MAM SUPER BRATA! ZAPYTAŁ O CO CHODZI Z TYM POSTEM "Się narobiło". Czy mam problemy... Nie, nie mam. 🙂 Także mam plecy! Brata i cała dzielnica! Od 2 lat mieszkam na innej dzielnicy. A tu mieszka mój Przyjaciel. Jak się wprowadziłam z Mamą. Od razu odczułam wrażenie, że jesteśmy nietykalne. ☺️ Jeden telefon i cała dzielnica stoi. 🙂 
Z TAKIMI CHŁOPAMI JESTEM Z MAMĄ BEZPIECZNA!! ❤️❤️


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...