niedziela, marca 26, 2023

Uda się naprawić?

 Hejka Czytelnicy. Po tej sytuacji z chłopakami, dostałam gorączkę. W ogóle źle się czułam. Nie rozumiem w czym jestem gorsza? Bo nie chcę wychodzić z nieznajomymi? Weźcie pomyślcie! Chcielibyście mnie pilnować? Myślę, że nie.

 Jestem pewna, że moja kiedyś Przyjaciółka na pewno by o mnie dbała. Czemu napisałam "kiedyś Przyjaciółka"? Trochę się oddaliłyśmy od siebie. Wiem, że też nie miała łatwo. Dużo przykrości Ją spotkało. Od mojego wypadku wszystko się zaczęło. Ja wiem o wszystkim. Bo mi napisała.

Mam normalnie łzy w oczach! Bo sobie wszystko z Nią przypomniałam. W szkole razem, po szkole też. Przychodziłam do niej. Miała pokój na pierwszym piętrze. Haha i taką antresolę. Tam często siedziałyśmy albo w szafie. Bez drzwi tylko była zasłonka. Haha, na pewno nie było nas słychać. 😛😛 Jedna na drugiej leżała 🙈😂😂😂, ale to było najlepsze miejsce. Wiecie, żeby omawiać wszystko. 🙂🙂 W szafie omawiałyśmy ważne sprawy. 😂😂 


Trzeba naprawić Przyjaźń! 🙂

TĘSKNIĘ ZA TOBĄ! ❤️

Do zobaczenia P.P. 


Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...