poniedziałek, marca 27, 2023

Poniedziałek 🙂

 Hejka Czytelnicy. Dzisiaj poniedziałek, życzę Wam Dobrego tygodnia. 🙂

Nareszcie ćwiczę, bo tydzień nie ćwiczyłam. Źle się czułam. Każda kobieta ma taki tydzień. 😉

Jak zawsze zjadłam śniadanie i zaczęłam ćwiczyć. 

Mam moc, dużo siły i można ćwiczyć. 😃


Odkąd nie jeżdżę na rehabilitację zrobiłam się odpowiedzialna. Nie mam wymówki "niedługo wyjazd, wtedy będę ćwiczyła". To nie było dobre! Ale byłam młodsza i głupsza. Teraz ćwiczę regularnie. Od poniedziałku do piątku. A w weekend odpoczywam. 🙂


Już poćwczyłam, leżę zmęczona. Ręce mnie bolą. Nie mam siły pisać. Nogi też bolą. 😃 Idę spać, dobranoc 😉. 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...