środa, marca 22, 2023

Wspomnienia z Malborka 🙂

Hejka Czytelnicy. Opowiem Wam coś. 

Tę historię pamiętam bardzo dobrze. 
Byłam na rehabilitacji, w Malborku.  Trafiłam na bardzo poważnego Rehabilitanta.
Pierwszego dnia się wstydziłam zagadać. Jakoś po dwóch dniach się odważyłam. Chodzę w lokomacie. I myślę, jak Go rozśmieszyć? 🤔 Uśmiechałam się do Niego cały czas. I ciągle nic! Trafił mi się zawodnik! Kurde no! 😂 Drapię się, po głowie i myślę. Jak tu zagadać? 
Aż tu nagle coś mi się przypomniało. I mówię, a wie Pan co? Zaczęłam opowiadać. Patrzę niemożliwe śmieje się! Nagle zaczęłam rzucać sucharami. I się śmiał. 😃 No i po śmieszkowaniu,  zapytałam, o coś ważnego. Czy ja mogę, mówić po imieniu? Wygodniej mi będzie. Zgodził się! 🙂 Już myślałam, że nie uda mi się. No ale udało mi się 😃. 
Od tamtej pory ta osoba, witała mnie  wielkim uśmiechem 😃. 

Umiem na każdy temat pogadać. Ja cały czas gadam. Gęba mi się nie zamyka. 😂 Myślałam, że boję się ludzi. Tzn, wstydzę się. I wiecie co? TAK NIE JEST! 😁 

      SŁODKI PYSIEK 😍❤️




Pozdrawiam Was Kochani.
Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...