poniedziałek, marca 20, 2023

Niedziela 🙂

 Hejka Czytelnicy. Zawsze w niedzielę z Mamą siedzę. Nie ma odwiedzin. 😉 Oglądamy baśnie cały dzień. Najpierw oczywiście teleturnieje. 🙈 Zaraziłam Mamę do teleturnieji. W tygodniu więcej leci. Ale w tygodniu też lecą Kryminalni. Na szczęście lecą rano. 😀 Mam w telewizorze internet. Tylko YouTube działa. Na YouTube nie ma dużo filmów. Ale baśnie są. 😛 

Ostatnio pisałam, że byli u mnie koledzy. Słuchajcie tego. Renio jest wtedy z Mamą w pokoju. Chłopacy nieraz Reksiowi zamknęli drzwi przed nosem. No tak ja kazałam. Kiedy poszli, Reksio zaczął na mnie szczekać. Ciągał mnie za rękę 😂. Pierdoła jedna! 😂 Dostałam opie..ol 😂😂. 

Mój pies na mnie nakrzyczał 🙈😂😂. 



Długo się do mnie tulił 😉🤗.


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...