sobota, marca 18, 2023

Moja pasja

Hejka Czytelnicy. Jest godzina 10:05, piątek. Psychologia, jest moją pasją. Bardzo lubię, pomagać. Do tej pory, piszę z ludźmi. Jakoś nikt mi nie zaufał. Żeby ze mną usiąść i porozmawiać. Kiedyś coś mi się kojarzy. Że napisałam, że psychologia to nie moja bajka. No i co, że tak napisałam? Ale serce mnie ciągnie do tego. 
Sama się na tym łapię. Ja nie jestem uczona, w tym kierunku. Ja skończyłam liceum ogólnokształcące.
Ale przebywanie, z osobami bardzo chorymi uczy. Strasznie szybko dojrzałam. Widziałam wiele mając 13 lat. Nie miałam czasu na zabawę. Ja ZAPIERNICZAŁAM żeby rękę wyprostować.
Ostatnio pisałam z kimś. I ta osoba ma problem. Z którym nie daje rady. Więc pomogę 🙂. Może uda mi się spotkać. Nie wiem, ale ja chcę pomagać. Sporo czytam na temat depresji. Kto jak kto. Ale ja sporo, wiem. Sama przechodziłam. Czasami coś tam  wraca. Ale to już nie jest to co było 🙂. Więc chętnie pomogę. Wiem co czuje taka osoba.

PS. Jak macie problem. Odezwijcie się co dwie głowy to nie jedna! 


       Wiadomość do Pawła 😉
  BRAT DZIĘKI ZA UWAGĘ 😘 ZAPAMIĘTAM 😃

Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.
Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...