czwartek, marca 16, 2023

Nie jestem Polką 😂

 Hejka Czytelnicy. Odebrałam telefon od pewnego chłopaka. Ja się odezwałam i usłyszałam "nie jesteś Polką"? Bo ja mówię spokojnie, powoli. Żeby mnie każdy zrozumiał. Już taki nawyk. Szybko mówię, ale nie do nieznajomych. Wiecie ledwo mówiłam i niewyraźnie. Chciałam, żeby mnie zrozumiano. To mówiłam wolno.

Ja już nie wiem, jak mówię. Po chińsku? Haha, weźcie, hahaha 😂

Dlatego nie odbieram telefonu. Nie wiem co mnie podkusiło. Mój błąd już nie odbiorę. Od nieznajomego.

 


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...