środa, marca 15, 2023

Gdzie jest, ta mysz? 😂

 Hejka Czytelnicy. W poniedziałek rano, śpię. Po ćwiczeniach, chyba było, po 10. Aż tu nagle, czuję. Coś mi chodzi, po szyi. Przyśniło mi się, że to mysz! 😱 Obudziłam się! Wstałam szybko, rozglądam się. Patrzę, pod kołdrę (prawie płaczę) 😂. Patrzę, za spanie. No i nie ma myszy 😂.

Później usnęłam. Przyśniło mi się, że krzesełko, się posunęło 😂. Mysz! 😱 Obudziłam się! No ku.wa, gdzie jest, ta mysz? 

Wstałam i opowiadam Mamie. Nagle mi się, skojarzyło coś. Mój Reksio, czasami się tuli, do szyi. 

No i się wyjaśniło. Kto jest myszą, która łaziła, mi po szyi. 

MOJA MYSZKA, REKSIO ❤️! Hahahaha 😛. 


            Mama i Reksio ❤️❤️

Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...