poniedziałek, kwietnia 24, 2023

Mama kupuje chipsy 😂❤️

 Hejka Czytelnicy. Jest niedziela godzina 19:10. Dzwonię do Mamy.

Kupisz mi niebieskie cheetosy? 

Kiedyś jadłyśmy, pamiętasz?

Mama pyta, a jak nie będzie tych indyjskich cheetosów?

Zaczęłam się śmiać nie indyjskie. 😂😂 Tylko niebieskie, oj Mama. 😂😂😂😂


Mama zawsze najlepiej mnie rozumie. Ale była na dworze. To rozumiem, że nie zrozumiała. Rozumiała mnie jak mówiłam z wystawionym językiem. Po sepsie tak mówiłam.


No i dzwoni do mnie. 

Ola! Będziesz mnie całowała!

Co się stało?

Ku.wa tyle ludzi było w Żabce. To po te hod-dogi, a tu po coś innego.

A ja stoję z tymi chipsami! 


No, ale w końcu przyniosła. 😁

Moja Kochana Mama! ❤️


Indyjskie cheetosy. 😂😂😂😂😂




PS. Mama później w domu powiedziała. "Dobrze, że mnie poprawiłaś, bo bym pytała o te indyjskie". 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...