niedziela, kwietnia 23, 2023

Jakoś jest dobrze 🙂

 Hejka Czytelnicy. Wiecie co? Tyle w życiu przeżyłam... Ale właśnie teraz żyje mi się dobrze. Mieszkam na innej dzielnicy z Mamą i Reksiem. Rzadko wychodzę, to prawda. Ale jakoś jestem uśmiechnięta. Wiecie co? Lubię pomagać innym, lubię rozweselać innych. Wtedy jestem szczęśliwa, kiedy ja mogę dawać szczęście. Że się ze mnie śmieją? Ojej...katastrofa... 😂😂 Przynajmniej ja się pośmieje. 😉

Jak ktoś opowiada, że ja nie mówię R. I ktoś mi mówi jak ja wymawiam wyraz z R. Na przykład trzy, po mojemu to jest cy. 😂😂 To jest śmieszne, bo wtedy proszę o powtórzenie po mojemu. I żeby ktoś powtórzył dokładnie po mojemu. Robi dziwne miny. 😂😂 Takie skupienie i to bardziej śmieszny. Wiecie, żeby jak najbardziej dokuczyć. A ja się śmieję, zero nerwów. 😉 

Później głowa mnie boli, jak się denerwuje. Dlatego się nie denerwuje. 


 Wczoraj strzeliłam takie zdjęcie 🙂   

    W różowej piżamie. 🙂




Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...