sobota, kwietnia 22, 2023

Sztuczka

 Hejka Czytelnicy. Po sepsie miałam bardzo powykrzywiane ręce. W tym momencie już są ok. Ale chcę Wam pokazać co ja umiem robić z lewą ręką. 


        Nie mogę przekręcić zdjęcia. 


To mnie nie boli z wyjątkiem nadgarstka i później troszkę łokcia. Ale bardzo mi wygodnie. 

Wiem, że tak nie powinnam robić. Ta ręka się trzęsie i potrafi sama się ruszać w łokciu. 

Nie powinnam tak robić, bo jeden ruch i... Połamany łokieć. 

Mama na mnie krzyczy. Kiedy mam tak rękę. Wujek jak jest to mnie gilgocze po dłoni. Ja staram się tak nie robić, ale to jest silniejsze ode mnie... 

Takie porównanie. Nie wiem czy dobre. 

Tak jak ktoś pali i chce rzucić. Ale go ciągnie. To tak podobnie ja mam. Nie chcę tak robić, a jednak robię. 


    A na koniec posta. Pokażę Wam Reksia. Czuje się dobrze. Nareszcie moja Myszka odpoczywa. Nie swędzą łapki. Super! Cieszę się! 🤗🤗❤️❤️


                   Słodziak 😍❤️



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

ZACHĘCAM DO OBSERWACJI BLOGA.

Aleksandra Sarol.

2 komentarze:

  1. Ale ten Reksio fajny piesek jak się fajnie schował i se myśli pani szukajnie buziaki dla ciebie i Reksia Asia

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...