piątek, kwietnia 21, 2023

Śmieszne przedpołudnie z Pawłem 😂

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj po 12 był u mnie Paweł. Przywiózł nowy telewizor  dla Mamy. I mi przywiózł maka. Po 12 za szybko było na jedzenie. Więc zjadłam na obiad. 

Nie byłabym sobą gdybym Mu nie dokuczała. Myślę i myślę...o co tu się czepnąć. Wymyśliłam! 😃

Teraz wiem czemu jesteś gruby. 😂😂😂 Chodziło mi o tego maka. 😛

 Paweł do mnie coś krzyczy.. 😂😂😂😂 Że ja jestem gruba. Haha, już to na mnie nie działa. 😉

 No i pytam pomóc Ci? Wiem gdybym była koło niego zeszło by dłużej.

Poszedł do przedpokoju po jakieś narzędzia i nie zauważył, że to czego szukał leżało na widoku.

Ja to widziałam! 😃😃 I od razu było o co się czepnąć. 

Widzisz gdybym ja tam była to bym od razu znalazła! 😂😂😂 Nie znam się na narzędziach, ale ja bym znalazła. 

Po godzinie czy dwóch godzinach. Ale bym na pewno znalazła. 😂😂😂😂

Coś pod nosem mruczał... 😂😂


Ja wstałam po 11 miałam koszulę nocną i gołe nogi. Zemścił się na mnie! Za to moje dokuczanie. 😛😛 

Bo ja sama golę nogi i mam stare rany.

Paweł do mnie, ale masz brzydkie nogi! No powiem Wam zatkało mnie... 😂😂😂😂😂😂

Wariat kurde hahaha. 😂 Ciekawe jakby On się golił z podwójnym obrazem w oczach. Jakby wyszło. 😂😂😂😂

Kiedy wszystko podłączył ustał w przedpokoju i się ogląda w lusterku. Mówi do Mamy i do mnie hmm... Ja nie jestem gruby. 😂😂😂😂 Kurdee... 😂😂😂

Przecież ja żartowałam! 😂😂😂❤️ 

Ale tego nie powiedziałam, że żartowałam. 😛😛😛❤️


Wiem, że czytasz bloga. Słuchaj Cwaniaczku szykuję ZEMSTĘ! 😛❤️ Dowale Ci, spokojnie daj mi czas. 😂😛😘❤️

PS. Piszę i się śmieje. 😛😂😂


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...