czwartek, kwietnia 20, 2023

Reksio lepiej się czuje 🙂

 Cześć Kochani Czytelnicy. Moja Koleżanka zainteresowała się Reniem. I zapytała o mnie. Tą Koleżankę znam od małego dziecka. Jest trochę starsza, ale to nie przeszkadzało w zabawie. 🙂



Reksio był zmęczony całym dniem. Wczorajszy dzień miał bardzo ciężki. Wczoraj Pani weterynarz asystował chyba praktykant. Ten Pan bardzo dokładnie zbadał Reksia. Pan pierwszy zainteresował się Reksia łapką. Z opowieści wiem, że wsadził Reksiowi palucha w tyłek. Szukał odpowiedzi, czemu wygryza łapki. 

Reksio jak pisałam dostał dietę. 

Zobaczymy czy pomoże czy wyjdzie to co mówili inni weterynarze. "Taka jego uroda". No zobaczymy mam nadzieję, że pomoże. 

Po nocy z Reksia łapką jest lepiej. Najbardziej wygryza jedną tylnią łapkę. Trochę już ma więcej włosków. 🙂


A w poniedziałek wizyta kontrolna. Czy ta dieta pomogła. 



Łapka lepiej wygląda. 😃

 

A ja jak się czuję?

Jestem chyba zmuszona powiedzieć stop ćwiczeniom!

Jak wiecie masuje Mamę. Zawsze po masażu pomagam Mamie wstać. No, bo z kolan ciężko się wstaję. Zawsze to jak piórko podnoszę. Tylko 52 kg. Kochani naprawdę piórko. 💪🙂 Ale wczoraj pierwszy raz powiedziałam "Mama nie mam siły". 🫣🥴 Smutno mi się zrobiło... Dla własnego dobra zrobię przerwę. 

Kurde chyba nie zapomnę. 😂😂😂😂


Starsi ode mnie może myślą, co ona wie o bólu kręgosłupa?

Dużo! Boli mnie kręgosłup kupę lat. Potrafię pomóc osobie, która mnie pyta co mam zrobić z bólem? 

Zawsze piszę idź do lekarza. Albo do masażysty. Ja nie jestem Rehabilitantką. Mogę jedynie powiedzieć co mi pomaga. 

Ja tam się albo masuje. Albo się kładę na kolana. Albo leżę na plecach.


Pozdrawiam Was Kochani Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

2 komentarze:

  1. Hej olcia cieszę że się bardzo zee pojawił się nowy post i bardzo cieszy mnie to że twój piesek już dochodzi do siebie tak jak patrzę po zdjęciach to bardzo śliczny psiaczek duży taki się wydaje ale bym pyszczek to ma śliczne taki rzadko spotykany trzymaj się olcia i nie poddawaj się jestem z tobą pozdrawiam cię twoja twoja koleżanka śruba i z dzieciństwa ❤️😘😘😘🤣 twoja koleżanka śruba

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...