wtorek, maja 30, 2023

Kocham Mamę! ❤️

 Siemka Czytelnicy. Lepiej się poczułam to chciałam napisać. 

Jestem chora, bo się zaraziłam od Mamy. Przeziębiła się i gorączka się pojawiła. Ja jak widzę gorączkę u Mamy... To mówię, ŚPISZ ZE MNĄ! Mama nie chciała, ale mam dar przekonywania. 😛😛


Ola! Przeze mnie jesteś chora. Mówiłam Ci, że będę spała u siebie.

Przestań! Ja mogę być chora, Ty nie!!!

Mama prawie się popłakała, że jestem chora... 


Mama coś miłego mi powiedziała. ❤️

Ty się mną zajmowałaś. Podawałaś herbatę, odbierałaś telefony i zachorowałaś. 

Dziękuję, że mi pomagałaś. ❤️


To było miłe. Dziękuję! 🤗❤️


Myślę, że to ja Mamę załatwiłam. Od dłuższego czasu kręciło mi się w głowie. Ręce mnie bolały. Myślałam, że to po ćwiczeniach... Zawsze zwalam na ćwiczenia. To na pewno zmęczenie. 🤦‍♀️

Mama 2 lata temu chorowała od tamtej pory pilnuje Mamę. Dzwonię kiedy jest na dworze, "halo Mama, dobrze jest"?

Krzyczę jak się kąpie. "Mama dobrze"? 


KOCHAM MAMĘ! ❤️ 


PS. Jest poniedziałek, godzina 23:03. Jakoś pół godziny temu się położyłam. Prawie się popłakałam, tak jakoś zabolał mnie kręgosłup. 😔😔


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...