czwartek, maja 11, 2023

RIP 🖤

 Cześć Czytelnicy. Chcę coś napisać o tym chłopcu, 8-letnim Kamilu.

Teraz wszyscy są mądrzy! Gdzie byli nauczyciele, sąsiedzi?

Nauczyciele jak zawsze umieją tylko gadać. Gdzie do cholery reakcja? Zawsze wcinają nos gdzie nie trzeba! 

A jak była potrzebna pomoc, gdzie Wy  byliście?

Sąsiedzi zawsze wszystko słyszą, ale gdzie byli? Przecież na pewno ten biedny chłopiec krzyczał z bólu!

Gdzie Wy byliście?

Normalnie krew mnie zalewa słuchając wiadomości!

Tego wszystkiego można było uniknąć!!!!!! Potrzebna była tylko i aż reakcja!!!!!! 


Rząd chce wprowadzić karę śmierci, ale...

ŚMIERĆ TO ZA MAŁO. 

DLA TEGO SKURWYSYNA POTRZEBA ZAPOZNAĆ SIĘ Z INNYMI PANAMI! 

PANOWIE JUŻ SIĘ NIM ZAJMĄ!! TYLKO TRZEBA ICH DOPUŚCIĆ DO TEGO ŚMIECIA!!

Ostatnio leciał film z Van Damme, skazany na piekło.

Mam nadzieję, że tego zwyrodnialca potraktują w więzieniu jak szmatę!!!!!

 


I mam nadzieję, że ta historia czegoś ludzi nauczy!!!! Żeby pomagać bliźniemu swemu!!!! 


ŚPIJ SPOKOJNIE ANIOŁKU. JUŻ NIC CI NIE GROZI. SPOCZYWAJ W POKOJU.


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...