niedziela, lipca 09, 2023

Ach te języki obce 😂😂

 Siemka Czytelnicy. Ten post piszę w sobotę o godzinie 22:10. Wiecie co? Postanowiłam zareklamować kolejnego rapera. Tylko jeszcze trochę ma roboty. Chciałabym pomóc, bo mojego bloga czyta cały świat. Może będzie sławny, dzięki mi. 🙂 Czekam aż będzie gotowy. I na pewno pokażę Wam. Ja widziałam tekst. Słowa ładne, życiowe.

Wczoraj wieczorem oglądałam kabaret. I na koniec śpiewali. No i myślę, że ja znam tę piosenkę. Myślę i myślę... I nagle zaczęłam śpiewać. Piszę jak śpiewałam na na na, so dorlin stand by me. 

 I wpisałam na YouTube tytuł po angielsku! Bez na na na. 😉

Zdziwiłam się, bo ja tak umiem angielski... 

Umiem coś tam gadać po swojemu. Ale to kilka zdań. Ja po polsku nie wszystko powiem. Tym bardziej po angielsku. Nie wiem jak mnie rozumiały  Panie na niemieckim czy angielskim? 😂😂 Ja nie rozumiałam wszystkiego co mówiłam. 😂😂😂😂 Ale Pani magister rozumiała. Myślę, że poszły mi na rękę. Nieważne... Mam świadectwo ukończenia liceum? Mam! 😉

Pan od matematyki był uczciwy! Mój Ulubiony Nauczyciel! Z tym Panem nie można było być poważnym. 


JEST GODZINA 0:12! 

Mama daj mi dyplom z liceum.

Ola! Jest noc daj spokój! 

Haha, później dokończę. 😃


Jest godzina 12:47 pokażę Wam moje  świadectwo. 





O tę piosenkę chodzi, Ben E. King - Stand By Me 


PS. Długo pisałam posta, bo z Kolegą pisałam. 😉 Zazwyczaj jak piszę posta to z kimś piszę na Messenger. Kiedy już nie mogę się skupić, denerwuję się. To wtedy piszę, uciekam będę później.

Często śpiewam jak piszę. Oglądam telewizję. Ale to zależy od humoru. Czasami potrzebuję ciszy, ale częściej głośno jest. 


*DOPIERO ZAUWAŻYŁAM, ŻE ZACHOWANIE DOBRE. MÓWIŁAM, ŻE NIE DAM SOBIE WEJŚĆ NA GŁOWĘ! A BYŁAM DOROSŁA, WIĘC TROSZKĘ UMIAŁAM POWIEDZIEĆ SWOJE ZDANIE!


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 



4 komentarze:

  1. Brawo olcia też nie byłam orłem w nauce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytelniku ja mam problemy z mową. Nie mówię R. I dlatego nie potrafię sobie poradzić z obcym językiem. 😉

      Usuń
  2. Bardzo przyjemnie się czyta, pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...