wtorek, lipca 11, 2023

Uparciuch 馃槢❤️

 Hejka Czytelnicy. No patrzcie jaki uparciuch! Kiedy m贸wi臋 do Reksia "podnie艣 g艂贸wk臋 i otw贸rz oczka robimy zdj臋cie". Czasami tak robi, ale nie zawsze. Cz臋艣ciej k艂adzie g艂贸wk臋 i zamyka oczy. Po cichu wzi臋艂am telefon i w艂膮czy艂am aparat. Tak 艂adnie by艂 u艂o偶ony, oczy zamkni臋te. G艂贸wka podniesiona. 

Szybko my艣l臋 sobie. No i aparat robi zdj臋cie... M贸j telefon robi zdj臋cia po 3 sekundach. W ostatniej chwili patrzcie na mojego Modela. 馃槀馃槀


No Reksio! 馃槀 Zepsu艂e艣 mi uj臋cie. Kochany Model! 馃❤️

Wiecie co? Wiecie, 偶e mam problemy z b贸lem g艂owy. Codziennie mnie boli g艂owa... 馃様 No i my艣l臋, co mam robi膰? Masa偶 g艂owy cz臋sto pomaga. Ale nie zawsze. 馃様 Chyba dosz艂am do tego co mam robi膰. Zawsze masuje otwart膮 d艂oni膮 czo艂o. I robi臋 ko艂a d艂oni膮 na bokach g艂owy. 
Dzisiaj rano mnie bola艂a, wi臋c robi艂am to co zwykle. Ale nie pomog艂o... 馃様 
Ku.wa co mam robi膰... 
Poszarpa艂am w艂osy, ale troszk臋 wy偶ej wzi臋艂am d艂o艅. I pomog艂o! 馃槂馃槂 
Nie jestem masa偶ystk膮 i nie wiem czy dobrze robi臋. Ale m贸j masa偶 g艂owy mi i Mamie pomaga. 
Nie chcia艂abym zrobi膰 Mamie krzywdy! Tak偶e wszystko co masuje Mamie to pr贸buj臋 na sobie. Tylko, 偶e sobie robi臋 inaczej. Po prostu dla siebie nie mam hamulc贸w. Czasem 艂zy polec膮. Ale na rehabilitacji nauczy艂am si臋 nie mie膰 lito艣ci. Nawet gdy p艂aka艂am, dar艂am si臋 z b贸lu... Rehabilitanci nie zwracali  uwagi. 
Mama nieraz mi p艂aka艂a na masa偶u. To nie by艂o takie mi艂e, bo chcia艂am pom贸c... 
Ale wiem z w艂asnego do艣wiadczenia, 偶e jeden dzie艅 boli jak cholera. A drugi raz ju偶 prawie w og贸le. Albo wcale. 

Pozdrawiam Wszystkich Czytelnik贸w.
Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga mo偶e przesy艂a膰 komentarze.

Dobrze dobrane leki 馃憤馃槂

 Cze艣膰 Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja si臋 ju偶 obudzi艂am po 膰wiczeniach. Dzisiaj co艣 mi si臋 pomiesza艂y 膰wiczenia. Na razie nie 膰wicz臋 z no...