środa, lipca 12, 2023

Co ja myślę ?

Hejka Czytelnicy. Jest godzina 9:56. Leżę, rozwalona i zmęczona. Jak to po ćwiczeniach. 🙂 I dzisiaj chcę Wam przedstawić rozmowę. Pisałam Wam, że parę Osób lubi mojego bloga! ❤️ Niektórzy czekają na posty. 🤗❤️

Rozmowa moja i Kolegi. 👇

Lubię Twojego bloga.
Miło mi, dziękuję. 🤗
Powiem, Ci że robisz swietną robotę.
Ten blog jest mną. Naśmiewam się z siebie jak i w życiu codziennym. 😁
Szczerzę myślę że jesteś sobą i bardzo dobrze Ci to wychodzi. :P
Dziękuję. 😉 


Chciałam wiedzieć, czy Ludzie się śmieją z postów. Bo ja czasami się śmieję. Kolega chyba myślał, że mnie uraził. Bo napisałam, czy się śmieje? No masz i się wysłało! Niechcący, bo miałam coś jeszcze śmiesznego dopisać. 
Lubię kiedy u Ludzi jest uśmiech! Nie pogniewam się jak mi napiszecie, że post był śmieszny. 😉 Bo ten blog jest pamiętnikiem i staram się, żebyście się uśmiechali. Jak wciśniecie w post.
Ja mam wolne ruchy rąk i palców. Chyba wiem czemu. Bo mi ręce i palce od rąk się trzęsą. Kiedy się spieszę. Dlatego wszystko robię powoli. To jest denerwujemące. No, ale trudno. 


Ja w swoim życiu miałam i mam  ciężko. Jestem wesoła i uśmiechnięta. Ale to radość, w której są łzy... 
Wy nawet nie wyobrażacie sobie ile mam w sobie żalu. Do samej siebie.

Najbardziej odnajduję się w pomoganiu Innym. I w pisaniu o swoim życiu. Piszą do mnie różne Osoby. Nie wiem jak Oni wyczuwają, że lubię pomagać. 
Często mi piszą o swoich problemach. Ale nigdy nie napiszę o jakich problemach. 


NIGDY BYM SIĘ NIE POSUNĘŁA, ŻEBY PISAĆ O  PROBLEMACH INNYCH LUDZI! 


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.
Aleksandra Sarol.

2 komentarze:

  1. Badz zawsze sobą , widać po postach jaka z ciebie osoba pełna życia , szkoda czasu na jakies smutki. Od ciebie po prostu bije pozytywna energia i od pieska chyba też, tak cie podrapał ;d A tak niepozornie wyglada, nic nowego ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo Czytelniku 🙂 Masz rację, że Reksio jest niepozorny. Wariat mały, a to, że jestem podrabana. To nic, bo to moja wina. Uczę Reksia samoobrony. 😉

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...