czwartek, lipca 13, 2023

Tak wyszło 😛

 Siemka Czytelnicy. Wczoraj jak skończyłam ćwiczyć miałam siłę, żeby napisać post. I nie spałam, w ogóle! 😉 No i później byłam zmęczona. 

Wiecie w trakcie ćwiczeń myślałam o poście. Jak skończyłam ćwiczyć, żeby nie zapomnieć zaczęłam pisać. Miałam tylko napisać kawałek. Tak jakoś wyszło, że napisałam cały post. 😂 

No wiecie! Ja uwielbiam pisać. Nie pomyślałam, że tak mnie wciągnie. 

No, ale cóż lubię to co robię. A to jest ważne. Ej, wiecie co? Ja zaczynam myśleć o pisarstwie. Jak będę miała ten zjazd. To może tym się zajmę. Kiedyś pisałam o tym co bym mogła robić. 

Może to początek mojej kariery. 😂😂

Ja Wam mówię, hihi. 😛😛

Ale jaja by były kurde no! 😛

PS. Nie wiem co się dzieje z moją lewą ręką? Jak byłam mała to złamałam nadgarstek i mnie boli. I od paru dni boli mnie łokieć. Kiedy mam wyprostowaną (przeprost) to mnie nie boli. Ale kiedy zegnę to jest taki ból. W ogóle ta cała ręka mnie boli. No nie wiem... Zrobię masaż po ćwiczeniach. 🙂

               

              Moje ulubione kanapki 🙂



Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

2 komentarze:

  1. Ręka może boleć bo spałaś po chińsku :) I nie rób smaka kanapkami bo zgłodnieć można na taki widok, pozdrowki🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, po chińsku o tym nie pomyślałam 😛
    Haha, trzeba się chwalić 😉 Pozdrawiam Cię Czytelniku! 🤗

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...