piątek, lipca 14, 2023

Ups 🤭😂😂😂

 Cześć Czytelnicy. Ja to zawsze narobię szumu! 😂 Nie mogłam wczoraj odpalić telewizora. Ku.wa! Dzwonię do Przyjaciela, przyjdziesz i zobaczysz? No dobra o 16 będę. Dzwonię do Pawła, chyba musimy jechać po nowy telewizor. No zobaczymy najpierw co mu dolega. Mama przyszła i kazałam wyłączyć go z prądu. No i masz działa! 😂 Telewizor naprawiłam, ale nikt tego nie wiedział. Przyjaciel kurde od razu naprawił mi laptopa! 😂 Pawłowi zapomniałam powiedzieć jak ostatnio był. 

Przyjaciel, od nowa zrobił jakieś oprogramowanie.

Ja bym raczej nie umiała, mówię...

Na pewno byś zrobiła. Byś doszła.😉

Taa, ja bym wszystko usunęła. 🙈😛

Mama odpowiada to dopiero wtedy cała dzielnica by ją słyszała. 

Wydaje mi się, że Mama przesadziła.

Nie cała tylko mój blok może koło śmietnika i jeszcze może plac zabaw. Ale nie cała. 😁😁😁😁

No, ale telewizor i laptop jest naprawiony. 😁😁

Mamy zapytałam, a co ja zawsze mówię?

ZAWSZE MÓWIĘ, NIE MA JAK TO CHŁOP! 🙂

I zawsze podkreślam JA BYM ZROBIŁA!😁😁 Tylko mi się nie chce, hahahahaha. 😂😂😂😂

Świeżo po suszeniu włosów i dlatego taka czerwona. 🙈😛😛😂😁😂



Pozdrawiam Was Kochani.

Aleksandra Sarol. 

2 komentarze:

  1. Siemanko, fakt trudno sie przy tobie nudzic.... Grunt ze wszystko dziala w razie czego zawsze mozna zrzucic wine na pieska, jest podobny do mojego kota tez taka oferma i spioch bez urazy dla Reksia w lozku spi fajnie widac ze caly hepi. Jutro sobota, dzien lenia postaraj sie niczego nie zepsuc tym razem ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka 🙂 Czytelniku bardzo się staram, żeby się nikt ze mną nie nudził 😛 A, że zawsze coś u mnie jest do roboty. Przynajmniej mogę podokuczać 😁😁

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...