sobota, lipca 15, 2023

Śpię po chińsku 😂😂😂

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj mi Czytelnik skomentował post "Tak wyszło". 🙂 W poście dodałam PS.. Że mnie lewa ręka boli. 

Czytelnik mi napisał, że boli bo spałam po chińsku. 😂😂😂😂 Ale żeś mi zrobił humor! 😂😂😂😂 Po chińsku hmm, bym spróbowała. Ale nie wiem jak. 😂😂😂😂 Byłam rozciągnięta, ale teraz mogę się (zawsze tak mówię) mogę się porwać. 😂😂😂😂 Umiem trochę, ale bez przesady. Chociaż po wypadku jak byłam w śpiączce. To miałam rehabilitację i ponoć bardzo szeroko mi brali nogi. Mama mi mówiła, że tak było. 

Do tej pory umiem się położyć na kolanach. Tylko kolana mam za bardzo wyprostowane (przeprosty). Muszę coś włożyć, żeby się zgięły. Poduszka mało pomoże. Jak jakoś bym zgięła to wtedy tak. Najlepiej wałek. Ale wałka nie mam i nie chcę tak robić. Chociaż przy wygłupach z Reksiem tak zrobię. Reksio wtedy kopie łapkami. Kiedy mnie znajdzie to jest radość. 🤗❤️


 Dlatego mam często podrapane ręce. I  kiedyś pisałam Wam, że uczę Reksia samoobrony. Poświęciłam się, bo wiem jak wyglądam. Dlatego mam we wszystko wyje.ane. 

Nogi mam poranione i mi to lata. Że ktoś obcy zauważy. Zawsze mówię "sama to zrobiłam" i ja jestem dumna! Bo wiecie trochę to kosztuje... Golenie nóg niby nic takiego. DLA ZDROWEJ OSOBY. Ale każdy chory doceni to. A wiecie czemu? BO ZROBIŁ TO SAM. 


Specjalnie wstałam 😃 Myślałam, że bardziej kolana mnie będą bolały. Co prawda czuję trochę ból, ale nie jest źle. 🙂😃



Ej, hahaha... Trochę tyłek mnie boli 😂😂😂😂😂 Muszę się porozciągać. 😉


PS. Jak będziecie chcieli być w moim poście wystarczy skomentować post. 🙂 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

8 komentarzy:

  1. Wow, czuje sie wyrozniony ;d ale jak sie udalo poprawic humor to bardzo sie ciesze i graty widac efekty z cwiczen, tez wlasnie sprobowalem sobie z ciekawosci tak zrobic jak ty ale bez powodzenia mowiac delikatnie. No i nie wiedzialem ze pies kopie z radosci..serio? moj kot robi dokladnie to samo ale zawsze myslalem ze jest wkurw***y mowiac wprost czlowiek sie ucz cale zycie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czuję się świetnie, że mam tak Fajnego Czytelnika! Który potrafi mi poprawić humor! Dziękuję! 🤗

      Usuń
  2. P.S https://www.youtube.com/shorts/6SYbTDvVS6s chcialem sie podzielic z toba tym filmem,przepraszam za wulgaryzmy uwielbiam cie ze za twoje smieszkowanie tak 3maj,mozesz byc przykladem dla mnie swoja droga i dziekuje tak po prostu, brakuje takich osob w Polsce i to zaszczyt odwiedzac twoj profil choc wyskoczyl mi tak przypadkiem pozdrawiam choc wiem ze mozesz odebrac mnie za jakiegos idiote teraz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik zobaczę jak włączę laptopa. Jestem sobą i tym się dzielę z Wami 🙂 Dziękuję Ci za wszystkie miłe słowa 🙂

      Usuń
  3. Masz fb? Jak masz zapraszaj mnie Aleksandra Anna Sarol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chętnie,ale ja nie jestem taka otwarta osoba jak Ty😅

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...