niedziela, lipca 16, 2023

Wspomnienia z Pawiej 😉

 Cześć Czytelnicy. Dzisiaj wzięło mnie na wspomnienia. Kiedyś nie było takich super telewizorów. Ja jestem z roku 2000 i dobrze pamiętam. Pamiętam jak Paweł albo Nina, mnie uciszali. Żeby nagrać piosenkę na dyktafon. To było tak dawno... Ola! Cicho! 

Chyba każdy miał taki telewizor? 


Zadzwoniłam do Pawła z pytaniem, jaki kiedyś mieliśmy telewizor? Paweł podał mi nazwę. Wpisałam na Google i mam zdjęcie. 😁

Ja nie jestem taka stara. Ale dzisiejsza młodzież nie wie o czym mówię. Kiedyś nie było dostępu do internetu. W każdej chwili. Pamiętam, że Znajoma miała komputer i to było coś! Ale nikt nie zwariował na punkcie komputera. Po prostu był i stał. Kiedy u mnie się pojawił komputer... Mam starsze Rodzeństwo i oni najczęściej używali. Nie powiem, że ja nie. Tak, ale były granice. 

Zaczęłam bardziej używać kiedy zrobili mi NK (naszaklasa). Pamiętam jak mi robili. Chyba Paweł mi założył NK. Do dzisiaj pamiętam hasło. Hahaha, takie trudne było. 😂😂 

Haha, zostałam z Niną i Pawłem sama w domu. Wolna chata! Impreza! 😃 Nie opowiadam dalej... 😂 Bo to Paweł robił imprezy. A ja akurat trochę pamiętam. 😁 Ale fajnie było! Nikt mnie nie mógł wygonić. Bo bali się, że powiem Rodzicom. W życiu bym nie powiedziała, bo i ja się dobrze bawiłam. Ja nie byłam taka mała, że nie rozumiałam co się dzieje. Miałam chyba z 8-9 lat. To nie dorosła, ale umiałam trzymać język za zębami. 😉

Ciąg dalszych wspomnień kiedy indziej...


DOWIEDZIAŁAM SIĘ, ŻE TEN CZYTELNIK CO MI KOMENTUJE POSTY... MA URODZINY! 

WSZYSTKIEGO DOBREGO WARIACIE! DUŻO ZDROWIA, SZCZĘŚCIA I SPEŁNIENIA MARZEŃ! 🙂

Jutro coś napiszę o tym Wariacie. 


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.


6 komentarzy:

  1. Hej Olcia ja jestem rocznik 1992 i za moich czasów też nie było tego co jest dzisiaj że dzieciaki mają telefony komórkowe z internetem dotykowe tapety czy laptopy teraz oni nie wiedział co to jest grą w gumę ,kreconke czy gra w klasy podchody czy chowanego my się przy tym wychowaliśmy dużo zeczy pamiętam z naszego dzieciństwa i do tego z pawiej teraz mamy co wspominać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Czytelniku 🙂 Wszystko się zmieniło niby na lepsze... Ale wspomnienia zostały 🙂

      Usuń
  2. To prawda olciu ale wspomnienia są najlepsze bo mamy co wspominać dużo wspomnień by się na pewno znalazło akurat z ze mną i z tobą olcia ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez mialem podobny, Otake sie nazywal rozgrzewal sie 20 minut ;d To byl blad ze poszedl na smietnik. A ten Twoj ze zdjecia to jakis masywny, pewnie radziecki 🙂 kiedys to było

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...