poniedziałek, lipca 17, 2023

Czytelnicy...

 Siemka Czytelnicy. Wiecie co? Na pewno wiecie, ale Wam powiem. Mam kontakt na Facebooku z tym Czytelnikiem. Z tym co mi komentuje posty. Ten Wariat zrobił to co ja zrobiłam na zdjęciu. 🫣 Bez rozgrzewki ojejku... "Tak po prostu mnie zainspirowałaś to spróbowałem co ja nie umiem😂? No nie umiem haha"

Ej, słuchajcie tego! Kiedyś nie byłam przygotowana do skłonu. I tak zrobiłam no i... Mama mnie podnosiła. 




 Ja pisałam, że tak nie robię, bo się porwę. 😛 Ale żyję! 😁

No i Czytelnik by się porwał. Bo ja tego nie zrobię? Haha, Cwaniaczek jeden. 😂😂😂

Kurde Czytelnicy! Nie róbcie tego bez  rozgrzewki! 

JA BYŁAM WYGIMNASTYKOWANA.

JAK CHCECIE TO ZROBIĆ! TO SIĘ PORZĄDNIE ROZGRZEJCIE! I WŁÓŻCIE COŚ POD KOLANA. ŻEBY BYŁY ZGIĘTE! 

KIEDYŚ KŁADŁAM SIĘ NA BRZUCH. ZGINAŁAM NOGI I STOPAMI DODYKAŁAM GŁOWY.

Zapytałam Mamę czy tak było? Czy ja coś mylę?

Tak było, kołyskę robiłaś. 


A tak na koniec. Parę lat temu...  Przyszedł do mnie Paweł, ja siedziałam po turecku (ja to robię cały czas). No i Paweł siadł koło mnie. I za swoje nogi bierze. No i się okazało "ja nie umiem". 😂😂😛😂😂 

Ja robię różne wygibasy. Siedzę po turecku i się wyginam, dotykam rękoma o podłogę. Tylko muszę być bezpieczna. Muszę mieć się czego złapać w razie W. 


Mama zrób mi zdjęcie.

Tylko się nie wystrasz!

Mama jednak się wystraszyła.

Ola! Nie strasz mnie!

Spokojnie! 😘❤️


P.S. Czytelnik był szczęśliwy! Nie mógł przestać mi dziękować! Za te życzenia urodzinowe.

To jest bardzo miłe dla mnie. Ja też Ci dziękuję za te komplementy! 🙂😃


Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

4 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...