wtorek, lipca 18, 2023

Pyszności 😍

 Cześć Czytelnicy. Po tych wygibasach zachciało mi się zjeść pizzę. Mama wyszła z Reksiem na spacer i dzwonię.

Mama dobrze jest? 

Tak, dobrze. Ty chciałaś na obiad grochówkę?

No tak. Jesteś w sklepie?

No jestem, a co?

Może kup pizzę?

No dobra.

Pokażę Wam jaka ładna wyszła. Mama dodała dodatki i była pyszna.

Nie mogę obrócić zdjęcia.


Mama i ja tyle jemy... Szkoda wydawać na pizzę z pizzerii. Bo na drugi dzień to już kapeć i niedobra. A i tak została. 

Śmieszne są ceny za pizzę. W czym ona się różni? Że przypalą ser i za to płacić trzeba. 😂😂😂 A zanim ruszą dupę po zwrot i przywiezienie nowej... 😂😂😂 Kiedyś miałam taką sytuację i 3 godziny trwał cały proces. 😂😂😂 Normalnie cała latałam z nerwów (Przyjaciel i ja tak mówimy. Kiedy się denerwujemy). 😂😂😂 Oczywiście nie latałam. 😉


Ej, kiedyś zażartowałam z Mamy.

Mama kupiła pizzę, a ja pytam sama robiłaś?

No pewnie, że sama. 😛

Yhmm, a gdzie? W Biedronce czy w Aldiku? 😂😂😂

Dzisiaj w Aldiku. 😂😂😂 Głupek jesteś. Mamusi nie wierzysz. 😂😂😂😂 

I oczywiście śmiech. Mama wie kiedy żartuję. Specjalnie na tę okazję robię szczególną minę.  

Na pewno sama robiłaś? 😂😂😂



Pozdrawiam Was Czytelnicy. 🙂😘

Miłego dnia życzę. 🙂

Aleksandra Sarol.


10 komentarzy:

  1. No i znowu robisz mi smaka,Pizza wyszla super ☺️ 👍 Tals domowa to nawet lepsza,tylko trzeba umiec zrobic w moim przpadku zwlaszcza bo nie potrafie 😝 i juz widze o jakies minie wczoraj wspominalas, warte bylo czekac potrafisz poprawic Humor czlowiekowi z Rana😊 p.s juz Wien kiedy Ty Mast urodziny 16 czerwca dokladnie Miesiac przedemna szkoda ze jeszcze tak duzo czasu🙂 wyszpiegowalem Date z swiadectwa 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj do Mamy powiedziałam, że na pewno mi skomentujesz. Bo znow wystawiłam zdjęcia jedzenia. 🙂

      Usuń
    2. Bo te kanapki tez byly apetyczne, Zebys widziala w moim wykonaniu 🤪

      Usuń
    3. Aaa jakie dobre mmm 😍 Pokaż kiedyś. 😉

      Usuń
    4. Spoko jak tak pochwale sie potem Jaki ze mnie kucharz. I Wiem ze dobre juz nie dobijaj 😂

      Usuń
    5. Czytelniku, nie dobijam 😉 Wyobraź sobie jakbym ja zrobiła 🙈😂😂 Mi ręce latają, prawa prawie w ogóle. Ale jednak. 😉 Głowa do góry i pochwal się. 🙂

      Usuń
    6. Zaklad ze twoje bylyby smaczniejsze. 🙃do potem w taki razie 😊

      Usuń
    7. Nie mówię, że by były blee. Ale na pewno nie takie ładne 😉 Ok, do później 🙂

      Usuń
  2. Te bledy przez slownik w Telefonie ,ale mnie to wkurza🤬 pozdrowienia 🤗

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...