środa, lipca 19, 2023

Pianka na czole 😂

 Cześć Czytelnicy. Ja staram się golić nogi 2 razy w tygodniu. Bo co drugi nie potrzeba, bo nie mam zarostu. Przedwczoraj był dzień golenia. Tak wyprostowałam nogę, że pianka była na włosach. 😂😂😂😂 Skąd wiem? Poprosiłam Mamę, żeby zrobiła mi kitka. To normalne, że włosy się czeszę.


Ola! Co Ty masz na włosach?

Kołtuna?

Nie, coś innego. Nie mogę rozczesać.

To na pewno piankę. 😂😂 Goliłam uda. I tak wyprostowałam nogę za siebie... Że pianka była na włosach. 😂😂😂


Kiedyś tak się zamachnęłam, że kopnęłam się w czoło. 😂😂😂😂 No, bo się położyłam i nogę zgięłam. Uniosłam się i kolano. I kolano było na czole. 😂😂😂😂😂 

Chwila nieuwagi i bym miała może znowu napuchnięte oko... Kiedyś włożyłam sobie palucha w oko. Nie było śliwki, ale troszkę mi spuchło. 

Taka jestem zdolna. 😂😂😂😂

Moje ręce nadają się tylko do masażu. Lewa ręka mi wtedy się trzęsie, ale to są takie wibracje. 😛😛😛 Oj tam, kto by nie chciał? 😂😂😂😂 

Tylko nikomu proszę nie mówić, że to są ruchy niekontrolowane. 😉😂

Tajemnica, dobrze? 😛😛😛😛


Kiedyś lewą ręką przyłożyłam byłemu. Normalnie tak z liścia. Ale to było niechcący... O tym kiedy indziej opowiem. 


Kotlety dla bogaczy. Kiedyś Mama w pracy dostała przepis. Dla bogatych chyba dlatego, że są w tym kotlecie warzywa.


Przepis 👇

Pierś z kurczaka smażymy i kroimy w kostkę

Papryka czerwona kroimy w kostkę

Pół kilo pieczarek i je smażymy i kroimy w kostkę 

4 jajka

2 duże łyżki majonezu

2 duże łyżki mąki ziemniaczanej

2 duże łyżki mąki zwykłej 

I wszystko mieszamy i na patelni smażymy jak kotlety.

Smacznego! 


Jeśli zrobicie to pochwalcie się w komentarzu. 😉


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.


6 komentarzy:

  1. Hej hej nie umiem dodac Zdjęcia ,sprawdze potem jeszcze z Komputera moze sie uda. Post jak zawsze Ci wyszedl i to jedzonko , no no moze poprawie swoje zdolnosci kulinarne przez Ciebie , ale tego przepisu sie nie odwaze , zostane Przypomnienia kanapkach😁milego Dnia 🙂👋

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci się nie uda dodać to ja pokażę te piękne kanapki. 🙂 Łatwe te danie, które napisałam. Co prawda to nie ja robiłam. Uda Ci się, trzymam kciuki. A teraz wracam do ćwiczeń już trochę odpoczęłam🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uda bo sie nie da, ja to tak dla jak jaj zrobilem, w ogole sie nie Staralem😁 I dzieki za kciuki ale ciezko to widze ,cos prostszego bym potrzebował 😊 No i jak zawsze apetyczne widoki, miłych ćwiczeń to ty od rana już w sumie tak niezle🤗👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawa autorskie do kanapek oddaje , ale to obciach 3 letnie dziecko takie robi 😂

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...