czwartek, lipca 20, 2023

A rozwiązanie było pod ręką 🙂

 Cześć Czytelnicy. Chciałabym się pochwalić zdjęciem. W środę się budzę, a tu wiadomość od Czytelnika. Ja skończyłam jeść śniadanie i napisałam, że lecę ćwiczyć. Milych cwiczen 🙂ja tylko zostawie….

I zobaczyłam te cudne kanapunie! 😉

Super kanapki! 😉 Smacznego! 


To jest bardzo miłe. Bo Czytelnik chce brać udział w życiu bloga. Dziękuję Ci bardzo. 🙂🤗😚


A tu ja po ćwiczeniach.


Byłam padnięta, nie chciało mi się nic. Tylko spać i spałam z godzinę. 

Moje nogi czują się super. W ciągu dnia czuję mięśnie. Kiedy ćwiczę z nogami na ścianie to stopy są proste, stoją i nie wiszą bezwładnie. Kiedy siedzę na spaniu stopy wiszą. Przedwczoraj siedzę i myślę o tym. Mówię to jest bez sensu! Bo ćwiczę nogi i stopy. A po ćwiczeniach one wiszą bezwładnie? 

No ku.wa! 

I sobie przypominam, że Przyjaciel mi zrobił taki schodek. Siwy pod kolor dywanu. Żebym miała stopy proste. Bo boję się opierać o podłogę. Czasami tracę kontrolę nad sobą i się bujam. No i mogę spaść. 


I czuję się bezpiecznie, bo tyłek i uda są oparte. I stopy też. To jest jak lęk wysokości, boisz się. A ja się boję nie mieć opartych nóg, stóp i tyłka w tym ud. Nie miałam lęku wysokości. A teraz chyba mam. Nie czuję się komfortowo kiedy stoję. Jak chodziłam w maszynach to dziwnie się czułam. Po prostu bałam się wysokości. 

Szwagier na starym mieszkaniu wziął mnie na balkon i postawił mnie. Oczywiście mnie trzymał i mówił, spokojnie ja Cię trzymam. 

Przypominam 👇


Ten post piszę w środę.

Przed ćwiczeniami jakiś leń mnie dopadł. Pomyliło mi się, że jest piątek. Mówię sobie no dzisiaj piątek to zrobię sobie luźniejsze ćwiczenia. 😂 Wzięłam pilota i zobaczyłam napis śro. Jaka byłam zdziwiona. 😮😂😂 No trudno jest środa trzeba ćwiczyć. Troszkę mięśnie mnie bolą. Szczególnie nogi i bardzo się cieszę. Bo długo walczyłam o mięśnie nóg i dlatego nie zwracam uwagi. Że mnie całe nogi bolą ja się cieszę. 😁

Niedługo weekend i sobie odpocznę. 😁

Jest godzina 23:07. 

Jakoś mnie boli kręgosłup. Nie wiem czy jutro dam radę ćwiczyć. 🥴 



Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

2 komentarze:

  1. Dzieki za wyróżnienie 🤗🙂 post jak zawsze klasa, byle do weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co 🙂 I ja też dziękuję za post 🙂 Dzisiaj nie mam siły ćwiczyć. Może będę chora 🥴

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...