czwartek, sierpnia 17, 2023

Kto pierwszy ten lepszy 😉

 Hejo Czytelnicy. Wczoraj oglądałam z Mamą film. No i leżałam. Zachciało mi się pić to wstałam. I w tym momencie myk Reksio się położył na moją poduszkę. 😂 

Mówię do Mamy.

Prawo Reksia, kto pierwszy ten lepszy. 😛😛 

Spojrzałam się na Renia i mówię, a leż sobie. Ja posiedzę, ubiorę okulary i posiedzę. Gdybym powiedziała magiczne słowo UCIEKAJ to by wstał.  Ale nie chciałam tak powiedzieć.

Kto pierwszy ten lepszy. 😛😛


Chociaż oczy mi odpoczęły w okularach. Po 2-3 minutach Reksio wstał. I mnie polizał po łokciu, miałam wrażenie, że mi podziękował. I zaraz się położyłam. 😉


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...