środa, sierpnia 16, 2023

Upał

 Cześć Czytelnicy. Ale jest gorąco... Wczoraj kiedy Mama wyszła z Reksiem nie chciała ubrać czapki. A ja mówiłam, ale nie chciała. 

Mama! Weź moją! 

Nie, nie chcę! Mama poszła bez czapki. Jak wróciła do domu to powiedziała jedno. Jutro ubieram czapkę! 

No i wyszło na moje! Wcale się nie cieszę! Ja po prostu się martwię! W taką pogodę łatwo o udar!

UWAŻAJCIE NA SIEBIE! ZAKRYWAJCIE GŁOWĘ! 

Ale dzisiaj nie było konieczności, bo nie ma takiego słońca. 


Reksio też osłabiony. Ale to każdy piesek. Mama bierze Reksia pod pachę i oblewa zimną wodą. 

POMÓŻMY ZWIERZĘTOM SIĘ NIE MĘCZYĆ! PIES JAK CZŁOWIEK TEŻ MOŻE DOSTAĆ UDARU! 




A ja? Ja mam się dobrze, ale głowa mnie boli... 🥴 Ale muszę Wam powiedzieć, że odkąd noszę okulary jest lepiej. Skończyły się zawroty głowy. W oczach tak mi się nie kręci. 

Ej, w oczach? Jak to? 

Odpowiem tak, że nie wiem o co chodzi. Kiedy leżę bez okularów i chcę wstać to lewe oko mi lata. Może tego nie widać. Ale ja czuję. 


A powiem Wam, że dzisiaj nie ćwiczyłam. Kręgosłup lędźwiowy mnie boli (na dole). Coś źle robiłam... Wiecie co? Bo ja już wiem. 

NIE NAPIĘŁAM BRZUCHA!  Pewnie wczoraj się  zmęczyłam podczas ćwiczeń rąk. No i puściłam na chwilę... No i mam za swoje. 🥴

A w ogóle słabo się czuję. Jak każdy w tą pogodę. 

Pozdrawiam Wszystkich Czytelników.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...