wtorek, sierpnia 15, 2023

Tosty 😍

 Hejka Czytelnicy. Wczoraj miałam znowu pyszny obiad. Mama kupiła duży, normalny chleb (dla Nas za duży). Ale żeby chleb się nie zmarnował. Mama zrobiła tosty. 

Z niedzielnego obiadu zostały 2 mielone. Więc tosty były z mielonym i obok miałam musztardę. Obok, bo w innej miseczce. Ale to było pyszne, ojejku... 😍 Tosta maczałam w musztardzie. Mmm...malina! 😍 A Wy lubicie tosty? 


Taki prosty obiad, a jaki smaczny.

Zawsze Mamuśka mi robi pyszne obiady. 😁❤️ Lubię dobrze zjeść. 🙂 Ale wszystko ma swoje granice. Szczególnie dla osoby na wózku. Wspominałam Wam, że osoby na wózku szybko tyją. 

A ja nie chcę być szersza. Wedle mojego Brata mam grubą dupę. 😂 Ostatnio mi dowalił, bo wzięliśmy stary wózek na komisję. Bo szybciej się go składa. A ten wózek był robiony na miarę parę lat temu. No i teraz był w sam raz, nic by się obok nie weszło. I się ze mnie śmiał. 😂😂 

Ja mam wytłumaczenie. Mama myła wózek i jak wysechł się skurczył. 😂😂  Jejuuu, wielkie mi rzeczy. 😂😂😂 

I o co tyle szumu? 😂😂😂


Pozdrawiam Was Czytelnicy.

Aleksandra Sarol. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Dobrze dobrane leki 👍😃

 Cześć Czytelnicy. Jest godzina 11:01 ja się już obudziłam po ćwiczeniach. Dzisiaj coś mi się pomieszały ćwiczenia. Na razie nie ćwiczę z no...